The Facebook has been cracked and reveals 16:00GMT time, which appears to be tomorrow (Monday, May 2nd) at 9AM PT // 12PM ET // 4PM GMT.

The code on Facebook was GCNE3MD4GATF, and if you enter it HERE, you can see the messages for yourself.

Screen Shot 2016-05-01 at 2.26.54 PM

Get ready for tomorrow! Exciting day to come.

SHARE
  • Gamerazor247

    Furst m8! Fucking assholes…/shot

    • Haisjsjan

      You can’t even spell 1st. Which is First

  • Trevor

    How does this suggest tomorrow?

  • hope they include something about CoD4 in the trailer

    • DeadZombieGaming 12

      Probably Price’s voice at the end or something

      • better be “50,000 people used to live here , now it’s a ghost town

  • jordanxbrookes

    🙂

    • ScOott

      :@

      • jordanxbrookes

        😉

        • ScOott

          :-/

          • jordanxbrookes

            ( ͡° ͜ʖ ͡°)

          • ScOott

            AGGHH!

          • Kermit the Drug Addict

            Can you just tell us who’s giving you all this info?

          • jordanxbrookes

            Some people in high places (just above the stratosphere)

          • Jordan Brookes Troll of the week

          • jordanxbrookes

            ( ͡ᵔ ͜ʖ ͡ᵔ )

        • you are probably the most annoying guy atm ..you know something but you are not sharing it 🙁

          • jordanxbrookes

            The time will come.

  • Guywithbrains

    Good news: We finally know when we see first gameplay trailer
    Bad news: One long night and working day ahead before that…

  • Dangelo95

    Should of been tonight but I’m not complaining

  • Pavel Perepelitsa

    FUK YEH

  • lunator100hd .

    I hope is a legit trailer and not another stupid ass teaser.

  • Monkey48

    I hope the game is boots on the ground..

    • Guywithbrains

      Well this Lt. Reyes hinted (IMO) to it several times in his messages so I think so. But we’ll see.

      • Like this ?

        • Mizhe5

          “for now” tho.

          • Atlegang

            XD XD XD

          • Mizhe5

            I’m just confused at this point. One pic said they’ll be back in the stone age and it won’t be “Modern” now its boots on the ground “for now” idk what to believe i think they’re fucking with our mind xD

          • DeadZombieGaming 12

            I think he said the UNSA or his leader was old timey or somethin

          • Mizhe5

            Yeah i saw that to.. But then another pic said with ‘Better hardware”

          • DeadZombieGaming 12

            It could simply mean like UAV has been ugraded to be much fucking better etc…

  • George “Not White” Zimmerman

    Definitely going to take place in space.

  • Keshav Bhat

    TRAILER IS COMING AT 9AM PT. ORIGINAL POST WAS INCORRECT. sorry for any confusion!

    • Aidan

      Hot diggity dog

    • Bengal Tigger

      oii keshav if u don’t tell me what time it will be for uk i will end my suffering

      • Will Fitton

        It’s called google ya dingus.

        • Bengal Tigger

          It was a joke m9 just wanted keshav to speak

      • HyruleKing88

        5pm, I believe

      • Joris Post

        4 pm gmt => 4 pm uk time (16:00)

    • Jose

      What is this

  • ScOott

    The bold guy isn’t too smart, some guy on IGN noticed this..

  • Atlegang

    https://twitter.com/xsilentcommando/status/726843380504911875 should make a lot of people happy am I right

    • jordanxbrookes

      …for now.

      • In another he says – Boots on the ground – only

    • ScOott

      Looks like cod4 might not be played as much as people thought, boots on ground, IW has me interested again..

  • George “Not White” Zimmerman

    Space = exos. Hell yea.

  • Adeel Khan

    there is a new character

    Cpl. Rodriguez here. Damn good work, Khan. Reyes said you’d be heading my way. I’ll be here until the ball drops at 1600 GMT. Until then, make yourself comfortable.

  • When even IW new game knows call of duty ghosts sucks

    • Atlegang

      Lol do you even engrish bro

      • i know my english sucks

        • Atlegang

          I was just kidding. You know, being on the Internet and all

          • we all learn new things everyday ..so better to communicate with others to learn new things ( my english lol )

    • OpinionsAreFrownedUpon

      They have to act act to please the 12 year olds who hate skilled games.

      • >Ghosts
        >Skilled Game

        Pick one

        • Jacob McCoy

          its gonna be ghost 2 Infinity ward isn’t gonna just leave the campaign on a major cliff hanger like that that’s why they did 3 modern warfare’s

      • CoDforever

        hahaha ghosts was as easy as it gets

      • BradyAlucard[sillibk]

        > “Ghosts”
        > “CoD”
        > “Skilled”

  • bulletking1

    for cod 4 what does remaster mean?

    • Gamerazor247

      Here’s a hint… It takes 15 seconds…

      • What you looking at?

        it rly doesnt take 15 seconds remaster a game

  • George “Not White” Zimmerman

    Fuck COD4. IW > COD4.

  • Dangelo95

    INfinity Ward back at it again with getting my hopes up

    • ScOott

      I could stare at this picture for so long.. A thing of beauty… They best not be fecking with us lol..

      • Dangelo95

        Gonna be soo dissapojted when I see some wall running and thrust jumping tomorrow

        • ScOott

          Lol.. I’m staying positive after seeing this..

          • Underdog BO1 FTW!

            can be true. They’re are not using any exo or advanced armor on the pictures or videos

        • Eriko

          Infinity ward twitter liked a comment about how wall running is not gonna be in the game

    • Smayo

      If this is true I’m gonna tweet out a turd and a pants on twitter

    • BradyAlucard[sillibk]

      Damn Dangelo

      • Kermit the Drug Addict

        Stop.

        • BradyAlucard[sillibk]

          Don’t tell me what to do.

    • Rorke File

      I did mention that we would get a space theme with normal movement, I hope this is true.

    • [EV] BLISS

      I messaged him the same thing but he gave me a different response. He said “For now” ??

    • Ataraxy

      I asked him if there was exo suits and he said “Our CO is old-fashioned. In this unit, you carry your ruck on your own back.”

  • jrnotaloka

    At 4 pm today 7 pm eastern time

    • HyruleKing88

      4pm GMT. That’s 12 pm EST tomorrow.

  • Polys Polyviou
    • CoDforever

      If only I knew what your last name is! Oh wait its on your profile .. wasted time censoring it lmao

      • Polys Polyviou

        i did this only if someone wants to repost the image brother 🙂
        i don’t really care about it being here on charlie intel

  • Adeel Khan

    S.C.A.R

    • BradyAlucard[sillibk]

      Branch of SATO? IDK

  • Cheezburgerhaid

    I think I’m more hyped for this game than I was for Black Ops III.
    I wish they’d let me preorder it already! Lol.

    • KernosT

      and then you end up bitching and whining come november as to how terrible this game is. Don’t overhype it.

      • Cheezburgerhaid

        I don’t complain like other people do.
        Well, for the most part. Haha.

        I actually liked Ghosts even though most people hated it.
        It was actually one of my favorites.

        I never played the Multiplayer online though so I can’t speak for that.

        The only game I truly disliked was Advanced Warfare.
        I’ve been completely happy with all my other purchases.

  • Austin Michael Titus

    fireworks huh

  • jrnotaloka

    Isn’t 16:00 gmt 4pm that means 7:00 pm eastern time zone It does not say anything about tomorrow

  • Kurtis
    • Haha that’s siiick!

    • Louisbo12

      This messenger thing is so good. Very clever marketing.

  • Adeel Khan

    more sato info

  • Adeel Khan

    more info

  • jrnotaloka

    View

  • Moon

  • Digital_Veil_

    Still absolutely no interest in space warfare :/ I want more COD4 info!

  • KernosT

    Ok. Cpl Rodriguez.

  • So does this thing respond to everything or is it triggered by some responses lol

  • SATO
    UNSA
    S.C.A.R

    CoD factions are back?? 😉

    • KernosT

      I feel these are just the teams that you are gonna be working with to take out SDF. I feel our team is something related to warship retribution or else that could just be a code name idk.

    • jordanxbrookes

      I hope they are because I’m bored of there just being only 2. Heck even COD4 and 4 different factions.

    • Blackgamer

      I miss having more than two factions in multiplayer. It gives more variety to location for the factions.

  • Anonymous Gamer

    You all need to start loving me for these pics/ leaks I’m finding

    • Anonymous Gamer

      Also another characters name

      • Anonymous Gamer

        They seem to be from scars, which are the people we just found the code for

        • KernosT

          SCARS might be our team. It has officers from different forces(naval operations, air force etc etc) I think so.

          • Anonymous Gamer

            So far there are multiple names getting thrown around

      • CoDforever

        ugly ass keyboard

        • Anonymous Gamer

          I know, I thought so too,but I couldn’t really find anything else, so i just got used to it

      • Siftblade

        Jesus how do you type anything

        • Anonymous Gamer

          Its easier to see in real life, and you get used to it

      • a

        That keyboard is retarded as fuck

    • another faction ?

      • Anonymous Gamer

        It might be, if they are factions, it may be different planets military, or factions of one military, to early to tell, either way, there are a lot of people in this war

    • Zihlo

      Wouldn’t that be NSOTF?

  • Answer the damn question, cuck.

  • George “Not White” Zimmerman

    If IW does not have exos/boosting, COD will die.

    • What you looking at?

      -.-

    • stfu

    • ScOott

      Lol..

    • jordanxbrookes

      I might need to bleach my eyes after what I just read.

  • Guywithbrains

    So someone got an answer from Lt. Reyes about gravitational thrusters… some guy says that his thrusters are offline. Thoughts?

    • KernosT

      I think the game will start off on earth as boots on the ground. Then we get the ability to use gravitational thrusters for our space adventures and what not. Kind of like AW and BO3 where you are simply a normal solider at the start. Oh and also the name of the female lead this year is called Salter.

  • George “Not White” Zimmerman

    You cant just have two games with enhanced movement and cut it off out of no where. Thats not how it works.

    Ill repeat, no exos/boosts = low sales. You people stuck in the past seem to forget that COD focuses almost entirely on gaining new players. Boots on the ground is a no go.

    • actually last 2 games which had advanced movement have sold a lot less than most boots on the ground CoD’s

      • Im pretty sure Black Ops 3 sold more than Ghosts and AW

        • Scott

          Not sure about AW , I know ghost did pretty good on release day but sales dipped very fast.

          • According to what I searched up. Everywhere says Black Ops 3 did better than Ghosts and AW

        • Nope ..this are sales as of april 2016

          EDIT : not sure if it’s official

          • April 2016? What are you talking about? I’m talking in general at release lol

          • well my first reply to that guy was “actually last 2 games which had advanced movement have sold a lot less than most boots on the ground CoD’s”

          • It’s a given that any new CoD hasn’t beaten the records of MW3 or BO2, but I’m pretty sure BO3 outsold AW and Ghosts.

            I’m not defending jetpacks, futuristic setting or anything because I’m tired of it. But I don’t think BO3 did worse than Ghosts or AW. BO3 was actually the right step in the direction

          • i know ..that idiot above wrote ” no exos/boosts = low sales” which isn’t true if we look at overall sales of the past call of duty games

          • Oh yea that guy is trolling lol. I saw another comment he posted and it said “infinite Warfare>CoD4” he’s placing down bait.

          • Abyss1992

            The sales are down across the board in the industry has been for the past 2-3 years that’s why we have been getting micro-transactions in almost every game.

          • Abyss1992

            Call of Duty: Black Ops II – 12.37m
            Call of Duty: Modern Warfare 3 – 12.32m
            Call of Duty: Black Ops – 10.49m
            Call of Duty: Modern Warfare 2 – 8.17m
            Call of Duty: Ghosts – 8.11m
            Call of Duty: Advanced Warfare – 6.83m
            Call of Duty: Black Ops III – 6.65m
            Call of Duty: World at War – 2.11m
            Call of Duty 4: Modern Warfare – 1.50m
            Call of Duty 3 – 0.32m
            Call of Duty 2 – 0.27m

            First week sales of almost every COD.

          • Is there a source to prove that or?

          • Abyss1992
          • Hmm okay. I was confused at first. First week sales. That’s a shame because Black Ops 3 is such an improvement compared to the last two

          • VGChartz is a hugely unreliable website for sales data. Don’t trust it guys. It’s not official figures and the estimates were widely off.

          • CoDforever

            VGChartz also says that bo3 sold 25 million copies, which is more then most cods

          • CoDforever

            “Call of Duty: Black Ops III – 6.65m”

            proof?

          • 7Wafflehouse7

            hes talking about release window sales, but yeah overall is lower but its also only been on the market for 6 months compared to lifetime sales of the rest.

          • CoDforever

            where is black ops 3, ghosts or AW?

          • jordanxbrookes

            Look and you will see them.

          • CoDforever

            Bo3 has only been out for 6 months while the other cods have been out for years. Bo3 had less time to sell. Obviously its lower.

      • George “Not White” Zimmerman

        that has to do with game sales overall, not with what movement system each COD had.

        Nice try tho

      • CoDforever

        bo3 did not sell less then most cods

    • Ak74u

      F*ck you. People like you are the ones that took cod to shit, this is the step in the right direction and the fuck are you talking about? Bo3 is mostly boots on the ground it has been toned down enough to get used to slower movement again

      • George “Not White” Zimmerman

        Adapt or get left behind. Slow = boring. Go play BF if you want to camp.

      • zack

        If you play bo3 in a slow, boots on the ground manner you will get shit on.

    • fr4gbob

      I have to agree, I went off COD altogether 2 weeks into Ghosts, I purchased it release day and instantly regretted it, same tired old rubbish again…. wasn’t until after Christmas last year that I tried again after seeing all the change in Black Ops 3, I completely skipped AW, didn’t even watch a video, nothing.

      If they go back to the same old crap again after just 2 games (only 1 for me), then I certainly will not be buying it at all…. even if I do buy it, after MW3 and Ghosts, I don’t trust IW at all, so will be watching many game play videos before I even think about buying it, so no pre order for me, will probably be after Christmas again, if at all!

    • Sentinel

      People buy the game for the brand and it’s sequel, not for the exos/boosts. Another all gazed up by AW. Sledgehammer came up with the advanced movements. Let them keep it, Infinity Ward doesn’t need to follow up on it. Innovation is what brings up the sales. & Offcourse devin has to hop on his dick lmaoo

      • Abyss1992

        Kinda like the “MUH BOOTS ON GROUND” numbnuts do the same?

        COD now has a bigger audience than just the boots on ground crowd in fact they are the minority at this point.

  • Uzair Chief

    More info

    • BradyAlucard[sillibk]

      Coming in Supply Drops.

    • Uzair Chief

      The name of the ship is Retribution, and it is located at at Phase Line Alpha.

  • Drakon

    What weapon are you using?

    As long as it’s got a bunch of rounds and a business end, no difference to me what we’re issued with. Lock and load and get to work.

    LOL

  • VenomSnake421

    comment section filled with idiots posting pics

    • still better than the pointless arguments about boots on the ground and advanced movements with abyss/devine wolf or who ever the fuck it was

      • VenomSnake421

        Riley?

        • don’t worry hooman, i will save your ass

  • Aaryamann Shrivastava

    Guys I got this in my chat that they referred to something as SCARS. It read :-
    Doesn’t get more elite than SCARS. Naval Special Ops Task Force. “No ship can’t be breached, no target can’t be reached.”
    They also posted their logo image I’ll link it other than that they have given out some more details check them out I’ll put them in the links

  • Jannick Hamberg

    Looks like, there will be no exoskeletons right?

    • João Filipe

      “this unit”….. nope.. exos or the BO 3 movement is coming back. For some reason Reye’s unit don´t use them

  • Bengal Tigger

    Bit of Banter with the Lt

  • Bengal Tigger

    Bit of Banter with Lt

  • GreenLungs

    Asking the important Questions

  • George “Not White” Zimmerman

    Exos or not, I’m still going to be shitting on you “muh boots” noobs. Just remember that.

  • Dallas Phillips

    Like if u guys think it’s actually going to be boots on the ground now from the code Easter egg o.O

  • Thomas the Tankswag

    World war 2 confirmed

  • ☁ Jeff

    Intel?

  • Greg Sieracki

    It will probably be boots on the ground but on other planets! wtf! No thanks I’ll take the movements from AW or BO3 on Earth!!!! U know it’s gonna be in space somehow the soldier in the 1st leak had a space helmet in his hand!!!!! The end of COD as we know it!!!!

    • Abyss1992

      And?

  • [EV] BLISS

    Bots dont like me ??

  • Kyle Emery

    Yesssss!!! Another Cod No Supply’s Please!

  • Kyle Emery

    Wait…… Will be Supply’s they want money off us of course

  • Mick

    Hype!!!

  • Blackgamer

    Characters confirmed? Lt.Reyes, CPL. Rodriguez, Salter, Admiral Raines

  • djml9

    he wont answer my questions and just keeps asking for the code. but then when i give him the code, he stops responding.

  • Mark6597

    Bullets confirmed, no space laser weapons.

  • 1v1

  • StarWarsFan

    Anybody got any ideas what this means?

  • X1 KILLA (John D)

    Oh man hope you guys are ready for this nightmare. Thank god for CoD4

  • molluskbrigade

    haha, reyes has an HBO subscription.

  • Jacob McCoy

    its gonna be ghost 2 infinite warfare is just a cover up using infinity wards initials