All of the E3 Conferences are complete! During the PlayStation show, Call of Duty: WWII MP debuted. Learn more here.

For details on the other conferences, here’s quick recap of each:

RECAP:

 

 


 

See all trailers on YouTube.Β 




In addition to watching on Twitch, all of the E3 2017 action on YouTube and Twitter.

Be sure to follow us on Twitter for the latest E3 2017 news and more!

SHARE
  • ccrows

    First, yay!… πŸ˜‰

  • ccrows

    Just curious, why is EA being covered here though?

    I don’t mind this, but (IMO) at least let us know what the COD weekend specials are as well… *shrugs*

    • Keshav Bhat

      As the post says, just like last year, we embed all of the E3 conferences here! Nothing different. No other posts on the other games, still only Call of Duty.

      • ccrows

        Wait, hold up.. Where does it say just like last year in the post KB?…

        • They did it last year I believe, I don’ know what the fuss is about. It’s nicer having one place for all E3 coverage then having to scavenge the interwebs for it. No biggie.

        • Keshav Bhat

          Oops, a draft version I had of this post said we did this last year! But seems I removed it before posting. #mistakesweremade

          this was last year: http://charlieintel.com/2016/06/11/e3-2016/

  • June 14th is SHGames panel, but as people get to play games early at E3 won’t it be leaked before then? We’ll presumably see gameplay flooding the interwebs from tomorrow onwards if I’m not misunderstood?

  • BradyAlucard

    This will either be the worst conference as always or they’ll actually have some surprises this time. I don’t think I’ll be watching it live.

    • ScOott

      EA conference was good last year

      • BradyAlucard

        Alright ScOotty lol, at least someone likes their awful conferences. Who knows? They might surprise me with something, but I’m not getting my hopes up.

        • User 1

          No one gives a fuck about what you think you fucking retard. Stop acting like who you are/what you say matters because it doesn’t and if you think otherwise you need medical attention.

          • BradyAlucard

            Someone’s triggered. Need a safe space, snowflake? Don’t get mad because EA’s conference was a waste of time and had nothing an-hour-worthy of showing.

          • User 1

            “Safe space” yeah says the moralfag that can’t blow $15 on a DLC. “behind a paywall” Everything is behind a paywall you wide eyed retard

      • BradyAlucard

        Nevermind, that conference was trash.

        • ScOott

          Not as good as last year … Need for Speed and A Way Out look decent …

          • BradyAlucard

            They do. What was so good about last year? All I liked were Star Wars stuff and they didn’t even show footage.

            CGI trailers need to go. Period.

          • ScOott

            I cant remember last year tbh .. i can remember being impressed with the games i play tho .. like fifa so much info last year .. so much new stuff, a story mode .. didnt add anything new to the games i play… A Way Out tho was worthy of watching the confrence for that looks too good imo …and nice to see Need for speed looks decent this year unlike the last one ..

          • BradyAlucard

            FIFA’s story mode was just copying NBA 2k’s. But yeah, at least we agree this time.

            I, personally, will not watch their conferences live anymore I don’t think. I just expect copy and pasted Sports games that I don’t care about to take up half their conference like always and I just set myself up for disappointment. If they announce Skate 4 and Dead Space 4 next year then oh well.

  • Beast Mode

    The beast is coming…….

    • GinsuVictim

      Put that away.

      • Beast Mode

        Its gona blow everything out the water …dont be mad

        • GinsuVictim

          What….your dick?

  • Why I always look forward to June, great time of the year

  • imBATMAN

    I’m shagging it to E3 and lunators nudes

    • lunator100hd .

      I didnt even know i had nudes…..

      • Cristinadgunter

        Google is paying 97$ per hour! Work for few hours & have longer with friends and family! !ds45c:
        On tuesday I got a great new Land Rover Range Rover from having earned $8752 this last four weeks.. Its the most-financialy rewarding I’ve had.. Follow this link for more information
        !ds45c:
        ➽➽
        ➽➽;➽➽ http://GoogleFinancialCashJobs335DirectWorldwideGetPaid$97/Hour β˜…β˜…β˜…βœ«β˜…β˜…β˜…βœ«β˜…β˜…β˜…βœ«β˜…β˜…β˜…βœ«β˜…β˜…β˜…βœ«β˜…β˜…β˜…βœ«β˜…β˜…β˜…βœ«β˜…β˜…β˜…βœ«β˜…β˜…β˜…βœ«β˜…β˜…β˜…βœ«β˜…β˜…β˜…βœ«β˜…β˜…β˜…βœ«β˜…β˜…β˜…βœ«::::::!ds45c:….,…….

      • imBATMAN

        Send some nudes, you can’t hide those thicc cheeks forever

    • Hopefully we’ll get the E3 reveal of lunator’s thicc ass

      • imBATMAN

        i hope so

        • User 1

          The fact that people like imBATMAN are not in an insane asylum shows how low society has sunk.

          • Lolfuvk

            Stfu

          • User 1

            Go kill yourself you liberal retard… you support a political party that backs the demographic that started AIDs…. an epidemic that has killed millions. All because some of some faggots.

          • imBATMAN

            thanks for thinking about me babe

      • lunator100hd .

        You will get gameplay of me and imBATMAN having 69.

  • BradyAlucard

    Microsoft’s conference.

    Let’s go ( Ν‘Β° ΝœΚ– Ν‘Β°)

  • Star Wars Battlefront II looking much more promising than that first one.

  • FINALLY a release date for Crackdown 3. I can’t wait

  • ccrows

    TL;DW Highlights:

    Project Scorpio = XBOX One X
    Release Date – 11/7
    Price – $499
    Looks – XBOX One S design model, but black instead of white.

    Also on a side note – OG XBOX will be entering the BC program…

  • ScOott

    That was shit from xbox .. third party titles were good, but 99 percent of exclusives suck… really want the xbox x .. but damn they need some decent games

    • ccrows

      XBOX One X + “x” not breaking the rumored $499 ceiling + BC for even OG XB?

      IMO I thought it was pretty solid, especially since we all knew that Scorpio info was gonna steal the show anyway… *shrugs*

      • ccrows

        ^ (cont)

        Plus I’m loving the evolution of the XBOX One.

        Think launch for a second, it was marketed as an entertainment device that played games. Now it’s gonna be covering 3 gens, plus giving you an option to keep that “library” if you want to upgrade to the X.

        IDK, I personally like how the XB1 is really turning into that XB (one machine) for all of your Xbox needs… πŸ™‚

      • ScOott

        Id rather get some new ips tbh .. i mean il buy the xbox x for sure .. but was really expecting more AAA games from them after having a year where they really havent released alot … the only thing i use BC for is bo2 n im very greatful for that .. but original xbox games who are these people asking for this .. its crazy to me ..

        • ccrows

          F&F I’m pulling for both Microsoft and Sony to have a great show. If Sony kills it with exclusives, then good for them.

          2nd – I love BC for both COD and GTA. I know OG XB GTA looks pretty dinosaur compared to GTA V, but (just like music and movies), it takes you back to that time period for the nostalgia feels.

          Sure some people can say just play VIce City/San Andreas on your phone, but it’s not the same. Heck think for a sec what cell phones used to look like when VC/SA were around… lol

    • Only watched this conference for Crackdown 3 tbh

  • InfectedJello

    Gotta say Xbox’s conference was pretty good, much improved from last year. They have some nice exclusives. Hyped for Sony’s conference!

    • jt3z

      Feel the same way! Battle grounds is gonna be HUGE! Cant wai for Sony’s as i want Last of US 2 NOW

  • TBK Joshua

    Please check out my channel: https://www.youtube.com/watch?v=3KBKpdHBHd0 , i’ll really appreciate it! Thx guys!

    • User 1

      Ur a fucking retard the supply drops in MWR aren’t pay to win at all, you get some cosmetic shit 99% of which is fucking garbage and the guns are pretty fucking bad and useless except for the prokolot

      • SPAWNST4R

        Ur ………

        • User 1

          In your particular case even if you buy the entire fucking unlimited stock of COD points you would still be fucked…. you can’t even reload dude.. I watched the fucking video

          • SPAWNST4R

            Triggered ! hahahahahaha dude you’re a mess. Hahaha

          • PDX Guitar Freak

            LOL I was just reading the comments when I saw your responses to “User 1.” I blocked him earlier today, so I can’t see what he actually said to you. He has some serious issues, as most serial trolls do. What caused me to block him was that I noticed that within a one hour period, he left antagonistic comments on 5 of my separate posts. Who does that? LOL

          • SPAWNST4R

            Haha she’s an amateur, I’ll toy around with her till I’m bored πŸ˜‰

          • The9tailedgamer

            Go on the youtube montage report from about a week or so ago, and look for my comment, I called him out on it, and no one responded except demolition lol

        • User 1

          Like you’re so bad at the fucking game and the fact that you talk shit means you are mentally ill

          • SPAWNST4R

            Hahah you can’t even troll properly, you try and get people mad then you get mad AAAHAHAHA

          • SPAWNST4R

            Lololz I not posted a vid in like 10 months, you come along and cry on them , #trollfail #TryharderTryhard

          • User 1

            Yeah I’m not the one that should be crying. Listen man, you’re not good at the game. If you disagree, feel free to compare your gameplay to that of tournament players. It’s not that big of a deal though, because, like I’ve said, there are hundreds of thousands of people like you including the cuck who upvoted your comment. Just please stop acting good, not for me, but for yourself. Because if you don’t… then when the reality finally sinks in you suck it will hit you like a truck. Hopefully fatally and you end up in a lunatic asylum and slit your wrists. That’s one benefit of the UK is that those institutions are still alive and well. It’s where you belong. You’re alive… but definitely, DEFINITELY not well. And I would bet my children’s lives that you have a serious mental illness. Fuck, what is there to bet. You can’t even motherfucking reload and still think you’re some fucking Messiah of COD… kill yourself.

            I know you read the above paragraph, and I know you’ll keep replying your faggot shit like you have been for the past 2 days. But I have a feeling what I wrote above will cause you serious distress- and as a result, cause serious happiness to me. (Only surpassed by news of your suicide)

          • SPAWNST4R

            TL:DR

            … so basically you troll to wind people up but only trigger yourself and rage type shit like the ‘lil bitch you are, this ain’t amateur hour kid, you’re done

          • User 1

            Keep being in denial but you’re only prolonging the inevitable. You’ll probably realize you sucked years after you quit COD.

          • SPAWNST4R

            Who quit cod? I don’t upload because 4k capture is to time consuming, you really are removed from reality ain’t you shitkid. Btw , thanks for the upvote πŸ˜‰ you didn’t need to remove it tho, I know you like the comment. ( what kind of wannabe troll upvotes opponents comments??!) hahaha

          • User 1

            No I said when you quit COD….. you know in the future… the day you quit COD. “Too time-consuming” what the fuck do you have going on in your life….everything you’ve showed me ranging from: your gameplay (shit) your car (shit) your twitter (shit, full of dick pics, and your associates are retarded) your setup (fucking retarded) your workplace (full of fat retards that eat pizza cocktails) Who are you kidding?

          • SPAWNST4R

            you dont have kids, you have crusty socks your mom has to wash for you coz you cant reach your fat sweaty arms under the bed

          • User 1

            ur not though if you actually were better you wouldn’t defend yourself to the death comment after comment… you’re just delusional as fuck and insecure too and honestly probably crawled your way out of the muck to get all the shit you have… newsflash retard lots of people have all of that… you aren’t special… in fact you are pretty bad at cod you just hide and play like a giant bitch. zero skill at all. try running and gunning like normal people do you’ll get raped

          • SPAWNST4R

            https://youtu.be/MNzm5LNWGIQ

            Like this R&G TDM 51-0 non specialist KEM ? Got a whole channel of run and gun vids, what part of “here’s the proof, you got nothing” do you not comprehend? Keep trying to act like you know what your talking about tho kid, this whole site is laughing at you, and judging by the amount of messages I’m getting calling you a wannabe troll scrub I think it’s safe to say you really are living in your own little fantasy world

          • User 1

            Even on shit ghosts 3 years after it came out you are too scared to rush head on into a building full of down syndrome noobs

          • SPAWNST4R

            , learn how to play an move out your moms basement, your not 20 ,the video wasn’t 10 years ago , you are 10 now. Kid

          • User 1

            Yea sure the video has comments from 10 years ago but it isn’t from 10 years ago. I thought you were the youtube expert here

          • User 1

            You play like a giant pussy retard like you literally take pauses in your gameplay any good player would rock your delusional ass

          • SPAWNST4R

            Tactical pause to listen to footsteps to gain attack advantage, what the uneducated scrubs like yourself like to call sound whoring. Bring it on kid, I almost want to fucking destroy you just to listen to you sob into your mic

          • User 1

            Tactical pause you are retarded the enemy team has down syndrome that video was years after that faggot game came out

          • SPAWNST4R

            Like I said , there’s tdm KEMs on there from the week before the game came out, don’t hate the game dude, just hate the player, I feed off your butthurt.

          • User 1

            Ok? So you got some KEMs like thousands of other people the week it came out

          • SPAWNST4R

            Unlike you…. and here lies your issue…

            The further this goes on the clearer this becomes.

          • User 1

            No? What the fuck do I have to do with you sucking at the game? I’m independent of whether or not you suck dick or not. I have nothing to do with any of this, I just viewed your videos. I don’t need to have a certain level of skill or even have to play the fucking game often to know you suck. You just don’t get it. I guess I have to be MLG and the King of England to tell you that you suck.

            No but seriously, any sane person that plays this game will tell you that you suck and that you modeled your gameplay over some YouTuber faggot.

          • SPAWNST4R

            I was smashing GPs games like SiN, Doom, UT before you was even born kid. Got trophies on the shelf for winning lan tournaments in halflife before Youtube was even invented so yet again, something else you rage typed and made up to suit your agenda, kid. Really, stop because you’re embarrassing yourself. It’s funny but you really should

          • User 1

            They don’t mean shit when you play like a retard. LAN? Losers and Niggers. Only type of people that play that bullshit. Go win an MLG tournament then talk pleb

          • SPAWNST4R

            Your ignorance is only surpassed by your lack of basic English.

          • User 1

            Yea a UK faggot criticizing an American nice one you would’ve gotten fucked in world war 2 if it wasn’t for the US

          • SPAWNST4R

            Me ? It was over 70 years ago. I wouldn’t of got anything , you need to brush up on your maths as well as history, spelling and grammar

          • User 1

            Nah your ancestors would have been killed so you wouldn’t have existed

          • SPAWNST4R

            Killed me so I wouldn’t of existed…. so how do you kill a non-existent person…. ??? You really are a dumb irrelevant fuck ain’t you.

          • User 1

            What… your ancestors would have been killed if the US hadn’t helped the UK. So you need would have been born

          • User 1

            *Never

          • User 1

            You’re probably just some ex-poverty retarded faggot that crawled his way out of the muck and thinks he’s special

          • SPAWNST4R

            Nope, wrong again but don’t let it stop you assuming shit to back up your conspiracy theory

          • User 1

            This is equivalent to you putting on a Hazmat suit to stomp on ants

          • SPAWNST4R

            That is the single most retarded thing ever written on a website, EVER.

            Wow your fail rate is higher than my KD and that’s fucking high

          • User 1

            You stomp retards while playing like a giant pussy

          • SPAWNST4R

            And you tryhard to troll. Cause you suck dick at everything, especially CoD. You are getting fucking Rekt here and only you can’t see it, you’re a joke

          • User 1

            You know nothing of run and gun LOL you play like some dogshit faggot… run and gun means you don’t fucking go around every fucking corner aiming down sight like a pussy retard. You just fucking patrol zones and think you’re good…. go watch TheKoreanSavage. HE runs and guns. You? You’re nothing. Some fucking faggot with 50 views on his videos not to mention an extreme case of delusional disorder.

          • SPAWNST4R

            There you go again, talking avoid game but nothing to show. You suck and also, crying I answered 3 of your trollhard replay then you do this https://uploads.disquscdn.com/images/fb79c3c16f8c1ac94bdbbd368ff2157a205377b95c7f93d0e302d16ee181ff4a.png

          • User 1

            I don’t need to show anything to call you out on your shit… someone that has never played an FPS in their life can tell you’re a giant pussy. Stop hiding and get in the battle bitch. U act like some story mode enemy patrolling back and forth. Also you brag about your iPhone which literally any non fucking retard has. Ur the type of guy that gets all the latest technology but has no fucking life and just uses it to take selfies with fat chicks.

            Jesus if you delude yourself this much about sucking at COD I can’t imagine the whales you have with you in bed telling yourself they’re hot.

          • SPAWNST4R

            What the fuck are you talking about? You literally type like a 10 year old speaks… put up or shut up

            I have all the latest shit because I’m fucking rich, I’m good at what I do and because I’m not a talentless little wanatroll who lives in his moms basement rage typing utter shite online

          • User 1

            Yea exactly my point. Keep defending yourself guy you’ve been doing this your whole life without any merit

          • SPAWNST4R

            Plenty of merit in my like kid, all that’s happened here is you tired to troll to entertain your hollow shit life but come up against someone who is shredding you

            Best part of this is that you actually know it, even as your rage typing your next reason you hate me , it’s there , the nagging truth

          • User 1

            Ur not shredding me I told you this is a hobby of mine making fun of retards and seeing them flail their handicapped responses. Nice “the nagging truth” you got that kind of shit from a 3rd grade level book or whatever its called in the faggot UK

          • SPAWNST4R

            Basic education here in the UK. My degree is in Computer Science.

          • User 1

            You’re just like billions of other people, stupid and retarded, unshakeable confidence even though you suck dick, think you’re special even though you aren’t. You got nothing to show for yourself except some shitty gameplay and some faggot technology that millions of others have.

            Stop trying to fucking steer the argument with your retarded put up or shut up shit you are not a smart guy stop fucking acting smart or good because you aren’t and you’re gonna die a fucking sheep. You’re some european faggot manlet with technology that a fuck ton of other people have and a shitty backwater audi. Not to mention you live in a dogshit country that got fucking blown in world war 2 and lost to some colonists in the revolution. Also your setup looks depressing as fuck and you’re mentally retarded and insecure as hell

          • SPAWNST4R

            Stop trying to steer the argument, then talks shit about something that happened hundreds of years ago,

            Who’s insecure? The man with all this “shit” who’s got vids and proof to back it ALL up or the kid who’s ragetyping shit here and stalking on YouTube begging for attention?

            That last post was the most desperate attention rage typing I’ve ever read, go read it back to yourself , you’ve lost

          • User 1

            You back up that you suck. And you need to realize that I’m not raging, I’ve already told you this is entertainment to me. Every response you make puts a smile on my face, I love seeing the mentally retarded suffer. So please, keep replying.

          • SPAWNST4R

            Cool with me. I’m just using the truth so its easy. Yet again your statement only reinforces the sad projection of your life.

          • User 1

            Yeah sure projection just keep the replies coming

          • User 1

            People like you will defend themselves and defend themselves and think they’re superior but at the end of the day you’re nothing, and you don’t know that. Gonna go through your entire life not knowing that and that’s what’s hilarious about it. Faggots like you come and go in the fucking billions

          • SPAWNST4R

            Dude, it’s this simple, you suck so you hate, that it. End of story ,we get it

          • User 1

            Nah I hate because it gives me enjoyment to see retards have mental breakdowns

          • User 1

            Like I’ve laughed at mentally retarded people for over a decade. This shit is a hobby of mine and with every reply you post it makes me like it more and more

          • SPAWNST4R

            Thats because you are only a decade old. And if this is your hobby maybe it’s time to adjust your “mentally retarded” Parameters ? Haha this shit writes itself, you are so amateur dude

          • User 1

            So that means I got 40,000 views on a shitty video when I was 0 years old. Yet you can’t swing over 50. Half of which are me shit talking.

          • User 1

            You didn’t believe me when I said I got 40k views when I was 10 years old. Here’s the proof:

            https://uploads.disquscdn.com/images/0ec712b8c942647aedf3425972b645833bef1e4d3717e2534dd0e48a7d495367.png

            https://www.youtube.com/watch?v=EC8VZFweghM

            Look at how old the comments are lmao 10 years you retard. I’m 20 now… so I was 10 when I uploaded it. If a 10 year old fucking kid can get 40,000 views on a video (it was set as private for years, look at the comments) and you, a 40 year old retard fuck, can barely get 40… yikes. You are, well ah, fucking retarded.

          • SPAWNST4R

            Congratulations on posting a video of you hacking and then getting banned…… you only probated your 1 vid shit channel to stop your youtube getting deleted. hahaha failkid. Oh btw, here’s a bots game I posted that got 43k views, the most interesting part of this video is the date too, 2 weeks before the game was even released. Was contacted directly and asked to private beta test some features that where added late to bots for release. Next time I’m recommend you for testing anti cheat ? Hahaha

            https://youtu.be/UxBlXRFD9Uk

          • User 1

            No one gives a fuck that you tested beta like legions of other people you retard. Not to mention that shit was on the backwater 360. Also I didn’t try to get views I was 10 years old and Im pretty sure I deleted a fuck ton of them anyway

          • SPAWNST4R

            It was on the 360 because…… The Xbox one wasn’t out then…. Jesus Christ man are you really that retarded?? Guess so. ANYHOW, private beta , invite by IW only, from my days back on the official forum, you’re so pro tho so I don’t need to spell everything out to you do I?? πŸ˜‰

          • User 1

            The official forum is for dicksuckers who would rather talk about the game than play it

          • SPAWNST4R

            And CI is for shit talking wannabe trolls like you who suck dick at the game so hate on videos to fill the skill void that consumes their waking hours.

          • User 1

            Yeah man you’re a regular Einstein

          • SPAWNST4R

            Another European legend, cheers

          • User 1

            European lmfao what he left that shithole to come to America

          • SPAWNST4R

            Nope, he was exiled from Germany for being Jewish, this is basic history 101… wow, do you live in a trailer ?

          • User 1

            #SHHHHnow nowItsOver

          • User 1

            SKILL VOID HAHAHAHAHA IM DYING YOU FUCKING RETARD LMFAO YOU SUCK DICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YOU FUCKING CHRONIC AIM DOWN SIGHT RETARD LMFAO AIMING DOWN AROUND EVERY FUCKING CORNER PLAYING AGAINST SCRUBS ROFL DUDE GET HELP

          • SPAWNST4R

            T Y P E H A R D E R

          • User 1
          • SPAWNST4R
          • User 1

            I actually inherited my parent’s townhouse last year and I live alone

          • User 1

            But I guess in your eyes I’m not a success until I have some fat chick like yours to milk me dry

          • User 1

            I mean you’re legit using a misclick as an argumentative point. You’re done. I can tell at this point your house of cards is tumbling down. Subconsciously, but still.

          • SPAWNST4R

            Bet you whisper my name when you jizz into a sock

          • SPAWNST4R

            misclick, never mind reload, you cant even use Disqus…. go back to typing games, you even suck at that lololol hahaha

          • User 1

            jesus christ i log on to this shithole site 5 days later and you replied to every single fucking comment

          • SPAWNST4R

            So you comment on them all to prove what point exactly ? #RageTyper Get back to the topic on hand and stop trying to change the subject, I’m beast on CoD and you fucking suck and need to troll CI and YouTube to compensate, get good shitkid. #LikeMe

          • User 1

            LMFAO again you replied

          • SPAWNST4R

            Yes, because I’m right and your grasping at straws.

          • User 1

            Nah ur a retard look at what I replied to show I have proof of getting the 40k views when I was 10 years old, you’re fucking retarded

          • SPAWNST4R

            No you didn’t, picking a random channel and claiming it’s yours is low rent as fuck.

          • User 1

            Yeah except I just commented on your shitty battlefield video

          • SPAWNST4R

            Haha don’t tell me. Youre MLB pro on BF1 too but no one knows you because you don’t like a fuss….? Hahaha you fucking suck kid.

          • User 1

            Nah because I’m not a youtuber faggot

          • SPAWNST4R

            Just a regular faggot

          • User 1

            Nah not everyone is a penny pinching retard

          • User 1

            Make all the youtube videos you want you suck dick at the game and you know it

          • SPAWNST4R

            Nope, but I know you do. #SHHHHnow nowItsOver

          • User 1

            lmfao

          • User 1

            Content creation is for casual gaming faggots in need of extra money

          • User 1

            On the fucking dot dude you have no life and you’re nuts

          • User 1

            nah you have to be a troll no one is that retarded… if you aren’t trolling you have a serious mental illness

          • SPAWNST4R

            Took you 5 days to come back with that answer yeah …..? Haha

          • User 1

            Also nothing I have ever said on Disqus has been a troll- I promise you.

            The downside of the entire trolling spectrum lies in the fact that the mentally retarded, like yourself… Former… that guitar cuck… the list goes on, utilize it as a coping mechanism. The process goes like this:

            Get insulted validly (100% of all my insults are valid. Swearing this on my 4 children’s lives) —–> “Eh, it’s just a troll”

            The process is so simple that even a retard can understand it. Even if you don’t understand it or PASS IT OFF AS A TROLL, this is still what you do. EVERY SINGLE FUCKING REPLY. You’re a nutjob.

          • SPAWNST4R

            https://giphy.com/gifs/follow-UUSeBJ2eho0qA (You trying your hardest to make me angry….. )

          • User 1

            Why the fuck are you replying if you’re not triggered or angry. Why?

            You realize studies have been done on this….

          • SPAWNST4R

            I’m replying by asking why you reply….. hahahaha keep failing

          • User 1

            You showed me an insight in several main portions of your life over AN INTERNET ARGUMENT.

            You’re an insecure retard.

          • SPAWNST4R

            showed proof i Win and showed you up as a wanabe amature troll shitkid. cheers for the vid views and upvotes lad

    • User 1

      Like half the retards complaining about “pay to win” just saw some faggot on a 2 KD with the bos in tdm or some shit. Newsflash retard you are still gonna be shit regardless of gun.

  • DEMOLITION12

    boycott cuckthesda

  • TBK Joshua

    https://www.youtube.com/watch?v=aSGLv2AcnFA
    Please subscribe if you like(or if your hype for WWII at e3 later)

    • User 1

      you play like such fucking shit stop posting your cancer videos to charlieintel you low sensitivity retard

    • User 1

      nice dark matter knockoff camo and take off that faggot clantag because any non legally retarded person would rock you

      • stopitlittleboy

        We already made u and ur clan back out should i post the proof you are not that good

        • User 1

          I’m not in a fucking clan lmao

        • User 1

          What braindead retards do clan play on fucking BO3 halfway through 2017

    • jt3z

      29-14 montage LOL ugh stop just stop

  • Azir,ShurimasOvernerfedEmperor

    oh man sony e3 conference is at 4 in the morning in my country….

  • Diego Diniz

    COD MP REVEAL and GAMEPLAY is today or tomorrow???

    • Aidan

      Tomorrow.

  • PuddleOfStix

    Remember when CharlieIntel did a countdown to E3? Pepperidge Farm remembers.

  • BradyAlucard

    Sony’s the conference we’ve all been waiting for. Microsoft had the best showing I’ve ever seen from them IMO though.

  • Ayob Rossi

    London time?

  • Anyone feel that this year’s E3 has been slightly disappointing in terms of conferences?

    • I think this year’s was better than last years. I barely remember last year’s. 2015 was good though

  • Diego Diniz

    What time is it there in USA???

    • jt3z

      6 PM Pacific time or 9 PM Eastern

  • That WWII trailer was amazing! Now time to click off the sony conference

  • Wait what? All are complete? What about Nintendo?